ilse sun nomineret til 2 priser

ILSE by ILSE JACOBSEN lancerede i 2016 sin solserie ILSE SUN baseret på havtang, og er nu blevet nomineret til hele to priser ved Danish Beauty Award 2017. ILSE by ILSE JACOBSEN er nomineret i kategorierne Årets Serie for hele solserien ILSE SUN og Årets Kropsplejeprodukt - Populær for ILSE SUN Seaweed Aftersun.

Danish Beauty Award afholdes i 2017 for 11. gang og er en pris, der uddeles i kosmetikbranchen til årets bedste skønhedsprodukter.

”Vi er meget beærede over at være nomineret i hele to kategorier med ILSE SUN. Vi har haft stor succes med solserien i vores første sæson og vi har fået rigtig god respons fra vores kunder. Nomineringerne er endnu en anerkendelse af, at vi har skabt en komplet serie, der giver den bedst mulige beskyttelse af huden takket være ekstremt effektive ingredienser af højeste kvalitet”, siger Ilse Jacobsen.

Og de gode nyheder stopper ikke her. KURBADET by ILSE JACOBSEN er igen i år nomineret, som Årets Spa ved dette års Danish Beauty Award i et meget stærkt felt af de bedste spa steder i Danmark.

Danish Beauty Award 2017 vinderne bliver offentliggjort ved et stort awardshow i Tivoli Congress Center d. 28. april.

Køb Ilse SUN produkterne her

For mere information kontakt venligst PR Manager Kristina Kousgaard,